Marinbiolog

På god väg!

Uppåt frammåt!

Kategori: Allmänt

Jag ser ljuset Jonatan!

Jag har en arbetsvecka kvar efter lördag! Det jag har kvar att göra då är att testa effektiviteten i min metod (hoppas verkligen att den är så bra som jag tänkt mej, skulle kanske BÖRJAT med att kolla hur bra metoden funkar INNAN jag valde att använda den, haha) och några roliga undersökningar på plast i olika evertebraters bajs! Det hinner jag garanterat med (okej, man ska inte ropa hej men jag tänker se till att det blir så) nästa vecka!

Språkade med handledare S om djurförsöken, han hade en massa intressanta infallsvinklar, hoppas några ger resultat, det skulle verkligen krydda min rapport! Vädret är grått men sinner är blått. Har inhandlat diverse förnödenheter som förhoppningsvis ska hålla mej på gott humör och på rätt sida inspirationen tills på lördag; Lite god ost, lufttorkad skinka och ett par Innies&Gunn. Kan aldrig slå fel, eller?

Tjipp o hej
Nu ska jag skriva klart metodbeskrivningen

Kommentarer


Kommentera inlägget här: