Marinbiolog

På god väg!

Så här stod det förut i min profil

Kategori: Allmänt

Så här stod det skrivet förut i min profil
 
Jag studerar just nu tredje året till marinbiolog vid Göteborgs Universitet. I vår avlägger jag kandidatexamen i denna livets stora vetenskap! Följ mej i min kamp att komma ut som en fullfjädrar marinbiolog på arbetsmarknaden, det kommer säkert att bli en spännande, svår och kanske för dej inspirerande resa. Bloggen fungerar under resans gång som ett bollplank och en skrivövning för mej. Utöver havet ligger kreativa ämnen (foto/konst/musik) mej varmt om hjärtat inklusive vänner och självklart Ostindiefararen Götheborg. Jag är 22 år, kommer från Värmland och bosatt i Göteborg.
 
Nu står det så här
 
Jag studerar just nu sista året till marinbiolog vid Göteborgs Universitet och inom kort avlägger jag masterexamen! 
Följ mej i min resa genom den första tiden som färdigutbildad marinbiolog på min jakt på en fast anställning. Det kommer säkert att bli en spännande, svår och kanske för dej inspirerande resa. Jag är 25 år, kommer från Värmland och är bosatt i Göteborg.
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: