Marinbiolog

På god väg!

Fullspäckat!

Kategori: Allmänt

Jag har gjort en lista på det som ska klaras av idag, imorgon och på torsdag/fredag. Idag är det mest att göra, försöker samla tankarna här vid datorn innan jag ger mej i kast med allt!

Har haft handledare F här. Vi har flummat runt bland akvarier och sediment. Fick ett litet jobberbjudande och en massa bra idéer inför hösten.

Nu måste jag ta mej bort till receptionen för att förklara vem det är som dragit igång spolrännan på kurslabb (jag) och varför och hur länge. Hoppas det är ok med folket som använder salen! Där ska nämligen några schyssta djur ligga och tömma tarmarna över natten. Imorgon ska jag samla in avföring.

Ibland är det underbart att vara marinbiolog!

Hej så länge från din vän i faecesvetenskapen, haha!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: