Marinbiolog

På god väg!

Neil:an och jag, trallala

Kategori: Allmänt

Åh, jag har lite stammisar som tittar in här, roligt :) Jag är ledsen att jag inte är mer kreativ i mina texter men hjärnan går på tomgång mest hela tiden. Och när den inte gör det tänker den ganska enkelspårigt; Plast-kontaminering-rapportskrivning-umgänge-plast-kontaminering-rapportskrivning-umgänge... Ja, ni fattar.

Nu ska jag alldeles strax gå in på labbet och dra igång den tredje sista provkörningen för veckan. Räknar med att hinna med mina sista bottenprover men har dock kommit fram till att jag inte kan återvända slutgiltigt till götet nästa vecka som jag tänkt för jag måste nog faktiskt göra mitt "800 st gröna plastpartiklar"-test igen - Jag tänker att det ska bevisa att min metod faktiskt fungerar, det blir lite mer power i min rapport då...

Saknar götet, saknar solen. Neil Young (Live at Massey Hall 1971) är gott sällskap.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: