Marinbiolog

På god väg!

Omplanering

Kategori: Allmänt

Jag glömde att nämna i fredags att jag fick besked om huruvida jag skulle kunna söka MFS-stipendium för Mocambique-projektet. Ringde upp S och hon svarade kort och koncist; "Nej." "Vi utfärdar endast stipendium för examensarbeten!" Och höstens projekt var inte alls tänkt som något examensarbete för min del.

Attans. Nu blir det att tänka om och tänka nytt. Jag har ändå fått mersmak för det där med att åka utomlands och göra något slags arbete, M nämnde förra veckan en organisation i Indonesien som jobbar med volontärer och biologiska jobb på en seriös non-profit basis. Jag glömde självklart genast bort vad organisationen kallades men det är lätt att ta reda på (så länge jag kommer ihåg att fråga M om det när jag träffar honom)!

Hahaha, det snöar ute igen!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: