Marinbiolog

På god väg!

Poppitopp

Kategori: Allmänt

Jag skolkar. Sch, säg inget till något. Jag packade grejerna och drog från stationen en dag för tidigt. Destvattenkranarna var fortfarande fulla med syra och isen låg i viken, båtarna kommer på måndag. Så jag hoppade på bussen och drog till stora staden. Nu sitter jag på chalmers, dock inte på favvoplatsen i den s.k. Kyrkan (lässal med högt i tak och vackert ljus) eftersom chalmers börjat låsa alla dörrar de kan för att inte icke-chalmerister ska kunna njuta av rikedomen som Chalmeristerna får tillgång till. Jag sitter mest och lyssnar på Robyns senaste (nåja, det var ett tag sen den kom ut, 2007 kanske?) och njuter av det svenska musikundret. She's amazing. Jag läser faktiskt även artiklar och kladdar ner virrvarr av tankar, fakta och bilder på plastkretslopp i mitt numera slitna och fläckiga kollegieblock.

Kolla in videon till Konichiwa bitches!
http://www.youtube.com/watch?v=fdTucUya9YE
... Det är lite så vi jobbar.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: