Marinbiolog

På god väg!

Alla torskar

Kategori: Allmänt

Sista dagen i Götet innan sista veckan på Kristineberg.

Kom-ihåglista:

- Städa lägenheten idag! Familjen tittar in nästa helg för att närvara då Kalmar möter Öis på söndag.

- Kolla på filmen "Alla torskar" som visas på tvåan 22.00 ikväll. Jag har stora förväntningar! Se den du med!

- Leta reda på fiskespöt NU! Jag ska möta upp närmsta kretsen och dra upp en firre eller två med mina sportfiskenördpolare. Det blir i älven så jag gissar att vi mest kommer få mört? Kanske ål! Dessa fantastiska och mystiska landvandrande långvandrare. Självklart släpper vi tillbaka fisken.

- Köp biljett till Skövde. Jag ska åka och hälsa på nära och kära som studerar i lilla staden på slätta i slutet på oktober. Biljetterna blir dyrare ju närmre avresedatum man köper dem så jag borde egentligen ha köpt dem igår...

Kommentarer


Kommentera inlägget här: